Saturday 15 March 2014

Sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa mesra alam


assalamualaikum...
pertama kali menulis blog dalam hidup saya..saya mula mengenali shaklee sejak zaman bujang lagi..produk pertama saya consume ESP.satu canister jer.masa tu diaorg dtg jual kt sek..
lepas tu sy lost contact camne nak beli lagi...
alhamdulillah, masa bsalin ank kedua sy ada rezeki jumpa blk shaklee..melalui adik ipa saya..saya amik set menyusu bajet..ESP ngn alfalfa..alhamdulillah, dengan izinNya, susu menjadi pekat dan banyak..rezeki anak saya..
itu sejarah Shaklee dalam hidup saya..
kini saya sekeluarga mengamalkan shaklee..MENGAPA?????
SEBAB SHAKLEE SENTIASA SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM..SAYA YAKIN..


No comments:

Post a Comment

The best Vitamin Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah